Torsdag alla redan

Inte klokt vad dagarna går fort. Ioförsej denna veckan kan det ju bero på att jag började 2 dagar senare än vanligt, men jag menar, det är ju snart helg igen! Igårkväll var jag nere hos Oscar en sväng efter skolan. Vi kollade på nån ståuppkomik av någon snubbe jag inte minns namnet på. Stackarn har ju ingen cable-tv så då får man glo på det man haver. I helgen ska jag åka till Reija faktiskt, jag planerar en lugn helg. Jag menar, det blir lite svårt att klå 4th of July så jag gav upp dem planerna och tar en helg i Carlsbad. :) Fredag kväll ska jag till Henrik för Petras goodbye-party. Konstigt det känns när alla åker hem. Men, det är snart min tur. Sedan jobbar jag förmodligen lördagmorgon och sedan bär det som sagt av till Carlsbad. Sedan jobbar jag söndag eftermiddag igen.
Nu ikväll jobbar jag lite men det är ganska så lugnt efter det att barnen gått och lagt sig. Så nu har jag lite Vänner-marathon och chillar. :)

xoxo
Elin



 

'Cause If she wanna rock she rocks
If she wanna roll she rolls
She can roll with the punches
Long as she feels like she's in control
If she wanna stay she stays
If she wanna go she goes
She doesn't care how she gets there
Long as she gets somewhere she knows oh no


Kommentarer
Postat av: jenny

hej. jag saknar dig.

2009-07-13 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0