Tickle, tickle!

Kom precis hem från bio. Susi, Henrik, Alisha och jag såg på Ice Age 3. Lite småkul sådär men ingen större wow. Roligaste var kommentaren "tickle, tickle". Men ja, se filmen själva latmaskar, jag är ingen recenssionmaskin ;)
Var på bootcamp innan det och min kropp är helt död. Jag trodde jag var öm efter helgen, men icke då. Nu så...
Nybäddad säng så nu ska jag sova gott gott gott!!

Translation:
Just got back home from the movies. Susi, Henrik, Alisha and I saw Ice Age 3. A little funny but not a big wow. The funniest were; tickle, tickle. But see the movie by yourself. I'm not going to explain the whole movie to you. ;)
Went to bootcamp earlier and my body is sore. I thought I was sore after the weekend, but now...
Just washed my sheets. Nothing better exists. I'm going to sleep sooo goooood!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0