The Swedish Charm

Jag hade skola ikväll. Två veckor till trodde jag. Idag sa läraren att pga av för få elever stänger dem skolan extra tidigt för sommaren. Så jag som behöver mina 24 timmar skulle haft 18 när denna veckan var klar. Men med min fullkomliga charm sa min lärare att hon skulle skriva av 6 timmar åt mig. :) Jag är nöjd.
Annars har dagen varit lugn. Min värdfamilj gav mig som sagt 2 dagars extra ledigt då deras vänner från San Francisco är här men jag måste istället jobba lite på lördag och söndag. Not to bad. Jag hade faktiskt väntat mig att jobba lördag så det hela är inte så farligt. Ganska go vecka faktiskt. :)
Morgondagen får vi se vad den har att bjuda på. Kanske träffa Petra och den nya aupairen, får se om Oscar och jag ends up med att kolla film. Mina planer är väldigt lösa. En sak vet jag. Jag måste springa. Igen.
Nu ska jag lyssna lite Alphabeat - Fascination. Jag har varit lite konstig hela dagen. Sprallig.

xoxo
Elin


If you want it, you can have it,
but you've got to learn to reach out there and grab it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0