Surfing

Haha, idag surfade jag för första gången i mitt liv. :D Det var riktigt kul och ja, jag lyckades till och med ställa mig upp ett par gånger. Tihi. Alisa, Henrik och jag var på stranden och helt plötsligt utbrister Henrik. Elin, nu är det din tur. Upp med dig. Jag hade kanske sovit i en timma, jag jobbade ju imorse så var lite trött. Och ut i vattnet med mig och hej vad det gick! Haha, jag hade sjögrös överallt, även på ställen där det inte ska vara möjligt att komma in saker. Haha! Men oj vad skoj.
Nu ikväll ska vi ut och fira Henrik som har födelsedag idag! Grattis på honom!
Igårkväll var jag på Melanie's sweet sixteen och haha, ärligt talat så kände jag mig gammal. Men mitt lilla gäng jag umgicks med, två svenskar som jag träffat innan och Mel's barndomsvänner, vi dansade och tävlade tillsammas. Haha, det var jättekul faktiskt och ja, det är ju lite annorlunda födelsedags kalas än hemma. :)

Haha, nu ska jag smida planer inför min födelsedag. Jag har redan fått förslag om att hoppa fallskärm och supa mig full hemma eftersom jag inte kan gå ut och köpa min egna sprit, så kan jag ju alltid låtsas. Haha!

Nu ska jag kila!

Translation:
Haha, I surfed today, for the first time in my life. :D It was so much fun and I even manage to stand up a couple of times. Hihi. Henrik, Alisa and me were at the beach, and I was asleep, I worked this morning. And suddenly Henrik wakes me up and says, ok, it's your turn! Haha out in the water and wiiie it was fun. I had seaweed on places where it's not suppose to leak in things. Hehe. Tonight we're going out to celebrate Henrik, it's his birthday. Congrats!
I went to Melanie's Sweet Sixteen yesterday and I honestly felt old. But my little gang had fun. It was two swedish girls, I met them before, and Mel's childhood friends. We showed them how we dance in Sweden etc. I was diffrent from home but a lot of fun!
Now I'm going to plan my birthdayplans. I already got the offers of parasailing and drink myself outrageously drunk at home, beacause I can't go to the clubs. So I can pretend. Haha!


xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0