Saturday

Håhåjaja. Jag är trött. Började dagen med att jobba mellan 8 och 2. Tog barnen till stranden där vi inte var ensamma vilket resulterade i en parkering långt bort. Inte så jättekul när man har; 2 barn, en väska, ett tält och en drös med leksaker att släpa med sig ner till stranden. Jisses Amalia vad trött jag var när jag lagt barnen för deras nap. Men stranden är ju liksom inte helt fel ställe att spendera sina jobbtimmar på. Inte alls.
Efter jobbet körde jag upp till Reijas, hon tog också en nap så jag hamnade vid hennes pool. Nice. När hon vaknade tog vi även en simtur. Niiiiceeee. Tog en tur till centrala Carlsbad där vi kekade middag och nu ligger jag här. Alldeles utslagen och redo för sömn. Imorgon blir nog ännu en tuff dag vid poolen.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0