Never again...

....att jag sätter mig på en häst när det är 35 grader varmt ute. Jag har nog aldrig vart så varm i hela mitt liv. Idag fick jag rida en ny häst som krävde mer arbete, mer ben och mer av allt. Stor var han också, men det var riktigt roligt, men med solen gassande på en så var det ruskigt jobbigt. Hoppade lite idag också, gick fina fisken. Ingen avramling idag inte.
Nu ikväll har jag varit på engelska lektion. Jag hamnade i den mest avancerade gruppen men människorna i den kan knappt engelska. Mycket irriterande. Jag menar vi skulle säga "Earlybirds likes to get up at crack of dawn". Men människan fattade inte alls och envisades med att säga the birds. Jag får krupp.
Neeej filmdags snart.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0