Kill my butt

Oj oj oj. Bootcamp idag. Den killen är inte lite tokig, men som alla andra amerikanare måste man väl sticka ut för att få folk att stanna. Men effektiv träning, det är det allt. I fredags tog vi kål på min ben, idag min rumpa. Känns gött. Haha. Jag är helt slut. Nej nu ska jag fortsätta att bliga på Gossip Girl i brist på annat.

Translation:
My oh my. Bootcamp today. That guy is not little crazy he, but as all the other americans he need to stand out from the crowd to keep the people in his class. But efficient workout, I must say. Last friday we killed my legs, today my butt. Feels good. Haha. I'm pooped. Well, I'm gonna watch Gossip Girl in lack of something else to do.

xoxo
Elin


YEEEY IT WORKED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0