It's a new me ;)

Eller nåt, klippte mig iallafall idag. Eller klippte och klippte, fräschade till håret lite med en toppning. Välbehövligt! Och lika kul var det att frisören var helt in love with my haircolor! :) Hon kunde inte sluta klappa det, som om jag vore en hund eller nåt. Sedan hamnade Stefanie och jag i Fashion Valley där jag, hör och häpna, köpte byxor. Haha, jättesnygga chinostuk från, you guessed it, Hollister! ;) Så nu är jag nöjd.

Translation:
Or something. I got a haircut today. Or cut...I trimmed it a little bit, but I needed to so it was nice. The hairdresser really loved my haircolor! She couldn't stop pet it like I were a dog or something ;) Afterwards, Stefanie and me went to Fashion Valley for some shopping. I bought, suprisingly, pants. Haha, really good looking ones from, you guessed it, Hollister! I'm happy!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0