Hör jag ett till Wigglewiggle...

...då tror jag seriöst att jag hoppar i havet. Barnens favoritprogram heter The Wiggles och dem gör inget annat om dagarna än att tjata om Wiggles. Och Dylan som inte kan prata ordentligt säger Wigglewigglewigglewiggle........Förstår ni min frustration? Jag är redo att sluta nu. Haha. Bara en timma kvar.

Translation:
If I hear another Wigglewiggle...then I honestly believe that I will jump into the ocean. The kids favorit show is The Wiggles. And they do nothing else than nag about the Wiggles. And Dylan can't speak properly yet so he is saying wigglewigglewigglewiggle aaaaall day long. Understand my thoughts? I'm ready to get off now. Haha, one hour.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0