"Här kom det lite gräs!"

Jag har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag. Henrik och jag var i UTC en sväng efter att vi var hos Petra och träffade hennes nya aupair. Vi kekade lite glass och hade någon odjup diskussion när vi inte orkade gå runt gräsplätten. Eller iallafall jag orkade inte gå runt. Henrik blir lite förvånad över det plötsliga markombytet, och utbrister som tidigare skrivit; oj, här kom det lite gräs. Hehe.

Imorse kollade jag på hela MJ's memorial cermony. Den var fin faktiskt även om den var lite väl stort uppblåst i media. När hans dotter helt oväntat tog tag i mikrofonen och sa ett få par ord brast det för mig. Jag klarar av att se de vuxna gråta, men när ett oskyldigt litet barn visar sin sorg, det klarar jag inte av. Min värdpappa sa ett ord, shame. Jag lipa. Farewell King of Pop. Se hennes tal här. Stackars barn.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0