Hackekyckling

Mitt knä är utsatt denna veckan. När vi var på stranden häromdagen skrapade jag upp ett gött så på knät som inte vill läka. Usch och blä ser det ut. Mycket attraktivt, ser ut som jag har nån disgusting sjukdom eller nåt. Sedan igår släppte jag ut Luscious från kenneln och han var så himla lycklig att han sprang omkull mig. Träffade mig rakt i knät med sitt stenhårda huvud. Weird dog. Iallafall, mitt knä är ömt.

Translation:
My knee has a rough week. When we were at the beach the other day I scraped it and I got nice wound that refuses to heal. It looks yukie! Really attractive to have a wound on you knee that looks like you got one of these disgusting diseases or something. And yesterday when I let Luscious out from the kennel he litterally knocked me down with his big head. He hit me right on my already sore knee. Weird dog, well, my knee is sore.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0