Ey, I need to keep up the Swedish spirit somewhere, right?

För att nu så många som möjligt inte ska undgå att jag är svensk har jag nu tagit tag i det hela och försvenskat mina redan alltför svenska tår. Sherri skulle på Pride-festival så hon gjorde regnbågstår. Jag gjorde svenska tår. Säger väl allt? Haha. Bildresultat nedanför.
Igårkväll skulle vi som sagt bara ut och fixa tårna. Slutade med att jag kom hem sent inatt. Ops, men det var kul. Vi kekade och spelade tv-spel och hade det gött. Somnade lite till Monty Python, (var har jag sett det innan?!) och när jag funderade på att dra hem runt 12 ja då rumlar Oscar in och då blev det ju till att stanna lite till och umgås. Så ja, det blev sent. Men nu är jag vaken och ska snart på ridlektion. Uscha ute i öknen är det, ja just det, öken. Boling hot. Wish me luck!

Btw, kommer aldrig mer sätta en fot i en taxi här i SD igen. Ringde två som sket i mig, slutade med att jag fick gå upp till Grand och vinka på en. Mutter.

Translation:
Just because I just want everyone to know I'm swedish I went to get myself some swedish toes. Sherri is going to the Pride-festival this weekend and wanted rainbowtoes. I made Swedish toes. Haha, picture proof below.
Yesterday as I told I only went out to get my toenails done. I ended up coming home late this night. Ops, but it was fun! We ate, as usual, played videogames, that I rocked, and had a good time. I feel asleep in front of Monty Python, (where have I seen it before?!) and when I was starting to think about getting home at midnight Oscar came by and it resulted in me staying longer and played more videogames etc. So yes, I came home late. But know I'm awake and am having a ridinglesson in the dessert. And it's going to be boiling. Wish me luck!

Btw, I'm never going to catch a cab in San Diego again.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0