Bruno

Vi var nyss och kollade på Bruno. Aldrig i hela mitt liv har jag varit så obekväm samtidigt som jag skrattade så jag trodde att jag skulle gå åt. Helt sjuk film, halva filmen springer någon runt naken av någon oförklarlig anledning och den andra halvan är bara pinsam. Oj oj oj. Har några bilder som kommer bli svåra att jaga bort tills jag ska somna...
Nu flagar jag iallafall. Min panna är fläckig och min näsa randig. Okej, kanske inte randig, men jag har fina rosa fläckar lite varstans i ansiktet. Buhu.

Translation:
Just got back from the movie Bruno. Never in my life have I been so uncomfortable as the same time I'm cracking up of laughter. What a sick movie, half the movie someone is running around naked for some reason and the other half is just embarassing. Oj oj oj. Have some pictures that will be hard chasing away now at night...
My skin is peeling off. My forehead looks like a leopard. Same with my nose. Buhu.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Victoria

såg den med för några veckor sen,,, MKt lustig film alltså...hehe

2009-08-01 @ 18:25:32
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0