Beachday

Herregud, jag var på stranden mella halv 12 och 6 idag. Vilken underbar dag! Vi har solat och gottat oss, spelat volleyboll och kekat glass. Innan det tog jag en promenad. Ner till stranden. Medans alla andra sover på söndagar tar jag tag i saken och vandrar ner till beachen. Brapoäng till mig! Havet var underbart, stora vågor och alldeles lagom varmt. 66 F :) Lite lagom kul att spela volleyboll där :D Nåväl. Nu är jag trött. Får se om jag hamnar nere hos Sherri för bbq, annars blir det en tidig kväll.

Translation:
OMG, I were at the beach between 11.30 and 6pm today. What a lovely day! We've just been relaxing and playing volleyball and ate ice-cream. I took a walk down to the beach, because when everyone is sleeping in, I'm the one walking down to the beach. Points for me! The ocean were really nice, big waves and not to cold, actually really warm. Really fun to play volleyball in the waves :D Well, now I'm tired. We'll see if I end up down at Sherri's house for a bit or an early night at home, again.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0