4th of July

Okej, I'm back home. Jisses vilken helg! Jag har haft så himla roligt så det finns inte. Jag kan ju börjar med fredagen. På dagen åkte Petra, Henrik och jag till stranden och hängde lite där. Det var molnigt i La Jolla Shores så vi åkte till PB hem till Sherri. Där fanns de bannemej sol så vi satt ute i deras trädgård och chilla lite. Vi bestämde att vi skulle grilla till kvällen så vi gjorde det med. Hastigt och lustigt bestämde jag mig för att spendera 4th of July nere hos Sherri med grannar och flera.
Så lördagförmiddag tog jag en promenad ner till hennes hus där vi kom på den galanta idéen att blåsa upp en barnpool som dem hade och fylla den med vatten så skulle vi nog överleva dagen i solen. Och det var seriöst den bästa idén på hela dagen, för däri hängde jag stor del av dagen. Även upplagt för ett bra vattenkrig som jag konstigt nog alltid lyckades förlora. Vi var ett härligt gäng där i träggården och senare vankades det barbeque! Skitgött mexikanskt kött som man åt med corntortillas :) Efter det slappades det lite till innan vi skulle gå ner till bayen för att kolla på fireworksen. Det är väl i stort sett det som hände, men vilken härlig dag. Människor överallt och stämningen i våran yard var störtskön. Jo, Oscar och jag gick till Von's typ 3 gånger för ingen annan orkade och det man inte har i huvudet får man ha i benen. 3:e gången dock åkte vi moped, men den paja utanför Von's så vi fick så snällt gå hem ändå. Kom i säng sent och vakna tidigt så idag har jag inte varit aktiv, legat och slöat hela dagen. Såg filmen Borat, haha, nu vet jag vad Robert svamla om hemma med sina "sexy-time with my mother-in-law" och "great success!". Nu ska jag banne mig sova, men ni ska få se en bild som säger allt om gårdagen!

xoxo
Elin



Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0