You look like a mommy, but you're not.

Tack för den Daphne. :) Haha, men min värdmamma sa att det är skönt att Daphne säger så då hon verkligen visar att hon ser mig som en mamma. Eller nåt, hon accepterar att det är jag som har hand om henne m.m. Jag har hört det ett x-antal gånger nu denna veckan. Haha, lite småkul.
Hon är även väldigt skarp vad det gäller att snappa upp saker. Vi lyssnar egentligen bara på radion när vi är i bilen och där är vi inga längre stunder, ändå har hon nu tre favoritlåtar.
Följande: O.A.R - Shattered (Turn the car around), Estelle - American Boy och T.I. ft. Rihanna - Live your life.
Jag undrar om jag har något med saken att göra...

Hehe, idag fick jag lite fler bilder från nyår. Så jag slänger in dem här också, så ni får se lite vad jag har för mig här borta.

Den sista säger nästan allt. Jag var nykter men hade skoj ändå. Körde ju. Efter dessa bilder begav vi oss ut på skateboarden som jag så fint förklarat för er innan.

Igår tog jag tag i det hela igen. Jag...sprang...på...stranden...igen! Yes, skitgott, och ja, jag klarade mer än vad jag trodde och idag var jag tillbaka där igen. Mumma, nu ska här tränas! Ska bara ner till gymmet nedanför hillen också så ska jag ha ett gym lite närmare.
Jag konstaterade en sak idag. Bensinen måste vara så mycket billigare här, för jag får en fulltank för 44 dollar. Inte illa pissat.

Nej nu hägrar One Tree Hill! Back i rutan again! Mumma!

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Notis: Kul att ni har 11 grader mitt i natten, när vi har 6 minus mitt på dagen.... JAG GRÅTER!

2009-01-07 @ 11:05:25
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: mamma

Söta små pojkar! Var det inga flickor med på festen?

2009-01-07 @ 16:31:22
Postat av: Victoria

ja får fulltank för 28 dollar typ =) kör på regular... inte fel, i'll tell you

2009-01-07 @ 18:15:34
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0