You go girl!

Man kan ju inte annat än att hylla läraren i american streetdance. Så roligt har jag inte haft på länge, vi dansade konstant i 50 minuter och rummet fylldes av härlig hip-hop musik. Som min vän Julia säger, fast med mina ord, med ett dåligt beat kan vem som helst tappa lusten till att fortsätta. Läraren, en efter mina bedömningar, en ung tjej är en sån där som man bara avundas för hennes sätt att vara. Laid back, cool och allt vad man nu kan tänkas säga. Då är det helt klart värt att sitta tre timmar i lektion på onsdagar om tisdag och torsdag kommer bli så här kul!

Ikväll lagade Sanna och jag pötätamos och böttekullar. Muuuums! Glömde dock lingonsylten hemma hos mig så, nu ska vi se om jag får det rätt, som Kajsa Warg sa, man tager vad man haver...ketchup. Räddaren i nöden.

Vet inte hur aktiv jag kommer vara här de närmsta dagarna, för mitt virusskydd går ut idag. Vi får hoppas på det bästa, att jag hittar ett billigt helst idag. ;)


xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Ditt virusskydd har gått ur, och vår supporter-hjälp har också gått ut... Det är förjävligt! Nu kan jag inte fixa högtalarna som har pajat återigen.

2009-01-30 @ 11:44:05
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: mamma

Trodde du fått influensan! Morsan å datorer!

2009-01-30 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0