Videoblogg

Haha, Sanna kekade lunch med mig idag. Vi handlade lite på Subway och kekade hemma hos mig. Mumsigt. Sedan blev det som alla kan bli en seg eftermiddag, lite småflummiga. Det slutade iallafall med att vi beslutade oss för att skapa den "Ytterst seriösa videobloggen". Ska bli kul att se hur vi följer upp det hela. Ikväll ska vi ordna lite med designen samtidigt som vi lagar mat och kollar på film. :) Oh herregud denna eftermiddagen var allt annat än tråkig. Vi har tillochmed redan hunnit få skamliga förslag på vad vi ska göra i våran videoblogg. Måste dock göra er besvikna med att tala om att de förslagen är inget som ligger i topp tre på videomaterial.

Hepp, om jag ska komma iväg och handla måste jag röra mig lite mer än vad jag gör nu.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Marcus

Av nån anledning känner jag mig träffad vad gäller snuskiga förslag på videoblogg...

2009-01-21 @ 20:37:34
Postat av: Johanna

Jag kan inte se :O hur gör jag? ;D

2009-01-21 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0