Var ska jag börja?

Åh Gud. Denna dag. Det har varit molnigt idag. TVÅ HELA MOLN!!!!! Haha, illa, illa. Ja, men igårkväll var Sanna och jag nere i PB hos Marcus och Jonathan. Det var trevligt. Ska inte berätta för mycket av vad som hände men vi drack jäger. Jag slutar där. Mer behöver ni inte veta. Resten är inte hälsosamt. Punkt.

Idag har vi varit nere på stranden i La Jolla och vi har även kollat solnedgången uppe på Soledad Mountain. Mycket trevligt. Imorgon ska vi ner till stranden igen, because, Santa Ana is hereeee. Wihooo! Just nu sitter jag hemma hos min vän Petra, vi kollar på Moulin Rouge och ska snart spela lite Wii. Kan bli kul, bara det att jag är förbannat trött. Jag har aldrig spelat Wii innan så det ska bli intressant. :)
Nåväl, nu ska jag dra mig mot Wii:et.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0