Twilight

Jag är lite sen vad det gäller hysterin kring både boken och filmen men nu kommer min, om något lilla, kommentar om hela baletten. Såg filmen nu ikväll med Sanna. Jag gillade den faktiskt, på något konstigt vis var den humoristisk. Jag la till med ett asgarv ett flertal gånger under filmen. Men som min kära vän 08-Sara skrev något tidigare i sin blogg, ungefär att kärleken mellan Bella och Edward är något unikt och man vore lycklig om man upplevde den någon gång. Nog om det. Jag gillade filmen, dock har jag halva första boken kvar. Haha, bra kämpat av mig. Kanske jag hinner läsa resten av böckerna innan de hamnar på film med ;D
Men något jag tycker är kul är att huvudpersonen i filmen, Pattison något, såg jag första gången i Harry Potter-filmen. Stackaren klarade inte av en onder trollkarl men i denna filmen var han minsann odödlig och mäktig. Han klättrar högre på stegen. Snyggt face har han med ;P



Nåväl, de andra bilderna funkade inte ikväll så ni får hålla tills godo till imorgon. Men egentligen vet jag ju att det är mig ni vill se ;D

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

told you so!

2009-01-08 @ 19:12:09
Postat av: Lauren

Vadå om jag ska flytta? Nu missa jag nog något=)

2009-01-08 @ 19:50:32
URL: http://sofilauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0