Tittarstorm.

HJÄLP jag blev anfallen av arga läsare. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag borde skämmas som gick kultur att ens påstå att det var Elsa Beskow som sa "man tager vad man haver". Det var ju Kajsa Warg. Haha, men man kan inte komma ihåg allt. ;)

Sanna ville även påpeka att hon även lagade mat i tisdags. Okej, Sanna och jag lagade mat. Hon kokade pasta, jag stekte köttfärssåsen. Haha, viktigt med det finstilta, Sanna jag ber om ursäkt! ;)

Mamma, nyfiken i en strut, öppnar man struten så tittar han ut! :P

IDAG IDAG IDAG! Har jag bokat ridlektion. Åh, det ska bli så kul! Lite dyrt, 40 dollar för en lektion, men det är det värt! Sedan måste jag även ut och shoppa en ridhjälm, hm, lämnade ju min hemma. Haha, och det andra roliga är, dem hade fått för sig att jag var på olympisk nivå vad det gäller kunskap. Hahahaha, hoppas dem inte blir allt för besvikna när lilla jag kommer.

Ikväll ska Sanna och jag ut och göra PB osäkert. Eller ja, vi är inte så harmlösa som vi ser ut, vi kan bitas. Bara så att ni vet.

Åh så glaaaaaaad!

Avslutar med lite Dr. Seuss:
"You're in pretty good shape for that shape you're in!"

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0