Sun Diego

Är en av mina favoritaffärer, men namnet passar även mycket bra nu när den hemska vinterna försvunnit härifrån. (Om man nu kan kalla 15 grader ruskig vinter.) Idag har det varit en ca 30 grader varmt och ja, underbart. Finns inte så mycket mer att säga om det. :)

Jag har en ganska go vecka in front of me. Jobbar hela dagar måndag till torsdag. Sedan halvdag på fredag och sedan ledig heeeeeela helgen! Wihooo! Och inte nog med det, min värdfamilj ska åka till min värdmammas mamma så jag är ensam hemma. Okej inte ensam, för Sanna ska bo hos mig, men gott! Vi ska laga god mat och mysa. :)

Minns inte om jag skrev igår att Petra visade lite brottartag på mig. Här är ett bildbevis på hur stark människan är.


Nepp, nu börjar snart One Tree Hill. Mjammi!

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Lauren

Hm, ja vi vill väl flytta till borås, men inte fått nåt än. Så vet inte när det blir=(

2009-01-13 @ 14:25:42
URL: http://sofilauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0