Söndag morgon...

...och jag mår prima bananer. Bra va? Gårkvällen startade som jag sa lite utanför våra planer, och vi hamnade hemma hos mig på lite förfest och sedan skulle vi ner till PB för en hemmafest. Trodde vi var något som skulle bli kul. Vi kommer till stället som visar sig vara baklagret på en av butikerna på Garnet. Killen säger stolt att vi kan plocka vad vi vill och sedan får vi det till reducerat pris. Det var ju inte det som var det konstiga. Nej nej, stället stank av hasch och andra rökbara saker. Så Petra, Sanna och jag stack ganska fort, kändes lite väl rough för våran smak. Så vi bestämde oss för att promenera hem till mig som inte bor allt för långt från Garnet. Men Sanna, later som hon är, stannar till hos de stackars svenskarna som sover(vilket jag lovar Marcus att jag talade om för henne), och ska tigga till sig skjuts på en sån där dålig turistsvenskengelska. "Dånt nåw vär aj livv drajv mi håme". Haha men snälla som dem var klev båda(!) upp och körde först hem Sanna där det provades på brottning, och sedan hem mig och Petra. Tack snälla rara Jonathan och Marcus!

Idag kanske det blir lite volleyboll spel, och sedan au-pairmöte. En ganska sansad Söndag då Petras huvud inte är på topp.. :P Bilder kommer senare.

See ya!
xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vi uppskattar det offentliga erkännandet av vår godhet!

2009-01-19 @ 08:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0