Söndag kväll

Oj, jag har typ inte varit hemma på hela helgen. Bra kämpat av mig. Men skoj har jag haft. Idag drog Sanna och jag ner till stranden kring halv tolv. Dock var vi i stort sett ensamma. Vet dock inte om det beror på att Chargers spelade ett viktigt game eller om det beror på att vi är knasiga svenskar som dras till solen som dyngbaggar till hästskit. :P Iallafall var det mycket mysigt och ja, solen värmde gott! :) Sedan anslöt sig Susi till oss och det var kul! Vi åkte till UTC och jag gick lös med mitt visa-kort. Oj oj. Rea är kul. Köpte en klänning, tröja, bälte, tröja och linne. Och en bikini. Oj oj. Inget mer på ett par veckor nu. Ne-ej.

Nu ikväll hyrde vi film och kollade på hos Sanna. "Make it happen" hette den. Hm, kanske inte kollade så där jätteaktivt då Petra visade lite brottarövningar. Haha hon slängde runt mig som en liten vante. Haha, oj oj. Jag är imponerad över hur stark den kvinnan är.

Nej jag måste i säng om jag ska orka med måndagen imorgon. Puh!


xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0