Som hemma?

Haha, Sanna och jag var på bio igårkväll. Dock var vi heeeelt ensamma i biosalongen. Lite läskigt, sedan när vi lämnade bion så var det tomt utanför också, kändes lite som om jorden helt plöstligt var ödelagd. Haha, jag tror personalen hade flytt eller nåt efter Sannas och mitt mental breakdown inne i salongen. Se mer på videobloggen senare ikväll för mer detaljer. Kunde ju lika gärna suttit hemma i soffan och kollat film. :D


Skulle ju till skolan igårkväll. Kom väl dit, om än 15 minuter sent. Först skulle jag hitta skolan, tydligen ett väldans problem, sedan parkering, ytterligare ett problem och när allt det jockset var utfört, ja vart ska jag då gå?! Vart är klassrummet? Men med min röta så hade jag hittat parkeringen precis jämte salen. Göttish!

Nej, Daphne ska hämtas.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0