Slött värre

En riktigt slö Söndag har vi idag. Kom inte ut från huset förrän strax innan tolv, då skulle Daniel, Melanie och jag på bio. Mall Cop, skulle vi se. Jag hade längtat efter att få se den och efter reklamerna på tv:n så trodde jag att den skulle vara super. Lite för höga förväntningar hade jag dock. Inte alls så kul som jag trodde. Meeeen, inte mycket att göra åt det.
Efter det blev det lunch på IHOP. (International House of Pancakes) Mumma! Sedan drog Reija, Melanie och jag till nagelsalongen och fick tårna fixade. Tihihi! Ska jag ens nämna att jag har ont i ljumskarna idag? :D
xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: André

ont i ljumskarna! way to go blomberg! :P

2009-01-26 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0