Skamligt

...att jag sitter här när vädret är så fint. Men jag kan inte riktigt njuta heller då barnen sover och jag måste hålla ett öra inåt hela tiden. Men lite stek blev det iallafall. :) Dylan har slutat med sin morgonnap och sover endast på eftermiddagarna tillsammans med sin syster. Han brukar dock vakna till efter en timma, trots att han behöver sova lite till. Han bruka lyckas somna om och jag håller mig tyst. Enda problemet är mina höfter. Dem knäcker och har sig så hur enkelt är det att smyga när det knäcker högljutt från höften?

Idag riktar jag min tacksamhet mot den där garbage-mojängen (kom varken på det svenska eller engelska ordet) i handfatet. Hemma fick man minsann hålla på att skrapa och ta i äckliga matrester när man städade av tallrikarna efter maten, yuickie, men här kan man bara skölja av dem ner i zinken. Lat, ja, äckligt, nej.

När denna dagen är över är jag lycklig.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0