Schtek i Carlsbad

Carlsbad, sol, Reijas hus. Innebär...häng vid poolen. :) När det inte var roligt längre att uggla i solen hoppade Daniel och jag ner i jacuzzin. När DEN blev tradig ja då fanns det ju bara en sak kvar att göra. Hoppa i poolen! Så då är årets första dopp avklarat. Dock inte i havet men alltid något. :) Imorgon får det nog allt bli mer häng vid poolen.

Ikväll har jag tryckt i mig ett carmelapple. Ett äpple doppat i chocklad och kola och annat gottigt. Farligt farligt, men oooooh. Haha. Farligt gott! Tur att den butiken finns i Carlsbad och inte granne med San Aquario. :P Då hade jag för längesedan rullat fram som en svensk köttbulle.

Imorgon ska Sanna och jag försöka få våra naglar fixade. Ska bli skoj, frågan är bara hur vi ska hinna med allt eftersom hon slutar jobba klockan fem. Haha, det blir en stressig kväll. Tänk Sanna på att vi ska baka också! ;D

Btw, jag är bäst på Buzz.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

Om några månader kan jag också skryta om hur gött jag har det i poolen och i solen and whatever! Jag kan ju också lägga till att jag kan få vara UTE och jobba HELA tiden, och ibland inte sitta inne och uggla med barn. ;) Haha, sorry, var bara tvungen. Vill ha det så NU.

2009-01-17 @ 15:47:34
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0