Push vs Pull

Jag vet inte hur många som har problem med detta, men Sanna och jag är iallafall två av dem. Igår skulle vi in på 7-eleven lite snabbt och käckt, Sanna trycker och har sig på dörren som med visst motstånd faktiskt går upp. Det är först när vi kommer in som vi inser att det står pull på dörren... Kul tycker vi och handlar våran glass. Inte nog med detta, nej, nej, vi är inte klara än. På vägen ut gör Sanna om samma sak! Drar i dörren som med viss möda går upp, och när vi är utanför brister det. Hon har lyckats igen. Haha, klockrent. Det är faktiskt redigt svårt att hålla isär dem två. Konstigt nog.

"Wioewioewioewioewieee." - Internskämt Sanna och Elin.

Glömde skriva igår att vi var ute i väldigt god tid innan Skateworld öppnade, så vad gjorde vi? Jo vi köpte munkar och satt i Sannas bil i en timma. Musik, tjöt och relaxing ute i förorterna. (Dörrarna väl låsta, dock hade vi takluckan öppen...så vem som helst hade kunnat ta oss ändå. Låst eller inte.)

Marcus, jag förväntar mig minst en kommentar. Där med basta!

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Sucram

Like a cop car.

2009-01-16 @ 03:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0