Ops...

Internet har inte funkat på två dagar så jag ber om ursäkt för min frånvaro. Med det sagt vandrar vi vidare.

Nyår är väl färskaste ämnet att ta upp. Mitt i jobbar veckan så Petra och jag bestämde oss för att fira lugnt och sansat hemma hos henne, men vips sa det och jag satt i en lägenhet på fest hos två svenska killar, Jonathan och Marcus. Weird säger jag bara. Jag menar vad är oddsen för att jag hamnar hos just svenskar?! Men det var kul, fick mig en skateboardlektion, och då ska det nämnas att jag är den enda som inte drack. (Körde faktiskt bil, jag är inte religös.) Ändå slutade med en öm ankel. En skateboard på rymmen träffade finfint där :D
Slutsats av lektionen:
Jag är kass på skateboard,
Åk aldrig i lerpölar, skorna blir så skitiga
Sitt på rumpan så funkar allt! 



Men en sak som är konstig är; det är olagligt att skjuta nyårsraketer hemma! Där gick jag ut i godan ro och skulle fira tolvslaget och kolla lite raketer. Vad fick jag se, en öde gata. Inte en människa var ute, förutom vi då. Haha, mycket udda nyårsafton! Klubbkrig hann vi med också! Herregud, jag var på kalaset i kanske 2 timmar. Jag är effektiv tidsparare!

Helgen blir nu något lugn, ska till Reija imorgon och då det inte blev något av mina finfina planer för ikväll så kommer jag förmodligen vara pigg imorgon också! :D Haha. Tyvärr Sanna, nästa helg!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0