Ny dag...

...nya krafter. Nu ska jag ta tag i det hela och berätta om gårkvällen. Petra bjöd ut Sanna och mig på indisk mat. Av någon anledning förväntade jag mig någon mysig liten retaurang som den i Berlin, men icke då, den låg i en indisk shoppingmall och maten var långa vägar ifrån den i Berlin. Tyvärr inte åt det bättre hållet. Men det var kul, smaklökarna hade det kul åtminstone ;D Restaurangen låg långt åt tjotahejti också. Haha, sedan av någon anledning bestämde vi oss för att åka tillbaka och keka glass. Jag som blir lite övertrött emellanåt hade kul med Sanna i bilen, därav bilden i föregående inlägg. Jag skulle ta kort på en glaspyramid och ja. Flum flum! Men det var kul åtminstone.

Ikväll ska Sanna och jag ner till PB och skåla med svenskarna. Kan bli skoj. Speciellt när jag börjar jobba klockan nio imorgon bitti. Göttans!

Kära mamma och syster. MUSIKTIPS ;)
Beyoncé - Halo
James Morrison ft Nelly Furtado - Broken Strings
Taylor Swift - Love Story
India Arie - Therapy
Gavin Rossgale - Love remains the same

Självklart får ni andra gärna ta del av tipsen också, men det är främst till dem jag ger musiktips annars. Okej, Julia, du med!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0