Man tager vad man haver

Var det Elsa Beskow som sa det? Iallafall lagade jag köttfärssås igår till Sanna och mig. Sprang runt lite bland butikerna här nere och kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag ville handla i, så det blev lite från varje. Dock sög Trader Joe's igår. Ingen dricka, ingen efterrätt. Vad är det för satans butik? Tacka vet ja, Von's. Den snubben kan man lita på.
Hyrde även film, men Sanna's dvd bestämde sig för att strejka och inte enda av oss fyra kunde lista ut hur man fixade den. Just det, fyra var det ja. Vi fick besök lagom till efterrätten. Trevligt trevligt. Dock är det tröttsamt att umgås sent på nätterna. Haha, nattugglan Elin har talat.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: s

vaddå du?!?! nu tycker jag du är lite dum elin!

2009-01-22 @ 07:01:06
Postat av: Pappa

K A J S A W A R G!!!!!!!!!

2009-01-22 @ 13:06:05
Postat av: Pappa

K A J S A W A R G!!!

2009-01-22 @ 13:15:32
Postat av: mamma

Kajsa Warg!!!! Vilka två till sent om natten???!!!Hmmm

2009-01-22 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0