Itouch baby!

Idag blev jag en stolt mamma till en Itouch. Nu har jag en ny bebis att ta hand om. :) Hon är jättesöt och är så stor som 16 GB. Namn har jag inget än, men storasyster Pinkie (min data) ska få hjälpa mig med ett lämpligt namn. Blir nog något så bra som Blackie eller nåt. Ska jag ta en minut och vara seriös? Okej, jag har köpt mig en Itouch idag för mina julklappspengar. Jag har även tagit mig kragen och klippt mig idag, inte mycket men det slitna åkte av iallafall. :) Sedan har jag köpt en klänning också som jag ska hoppa runt i till sommaren eller något annat påhitt. Hängde även med Reija på bootcamp imorse och det var om jag ska uttrycka mig milt, fruktansvärt, horribelt jobbigt. Jag är glag som överlevde. ;)

Satans låt jag haft på huvudet hela helgen. Weoweoweoweowei, weoweoweowei. Ni förstår vilken jag menar? Haha. kanske inte, men så går den iallafall. Lil´ Wayne - Mrs Officer. Inte världens bästa låt, men den lilla snutten fastnar som Karlssons kalasklister på Pippis skor.
Stackars Reija har fått höra mig sjunga den heeeela helgen. Nåväl bara Lördag till Söndag, men ändå!

Angående att folk (okej, inte för att jag har en hel folksamling som läser min blogg, men de få som läser...) tycker att jag uppdaterar dåligt. Då ska jag minsann tala om att jag uppdaterar oftare än er med bloggar också, jag är lika nyfiken på vad ni hittar på hemma som ni är på mig. Sådeså!! :D Ta det med en nypa salt, tänkte bara tala om vad jag tyckte och så tycker jag. Punkt. Slut. End. :P

Läste idag på min systers bilddagbok att hon saknar mig. Alltid trevligt att höra, speciellt när min syster och jag kanske inte haft världens bästa vänskapsband. Men jag saknar henne konstigt nog också! Oväntade kommentarer kan göra en mycket glad ibland. Så alla sådana ord är alltid uppskattade.

Jenny, ta dig i kragen. Du som inte lämnade din mobil utom synhåll i mer än ett par minuter innan. Vad hände? Skärp dig kvinna, jag vill inte behöva ringa och väcka Robert varje gång. Ops, sorry about that Roberto. Bastufest i Oktober? :P

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

SNYGG!

2009-01-05 @ 13:16:18
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: aegzor

jag är på, så länge du inte sätter i system att ringa och väcka mig i ottan varje lördag morgon

2009-01-10 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0