Influenser från Sweden?

Igår var jag på min andra klass som jag ska ha nu i sexton veckor. Mass communication. Hm, seriöst värre då läraren gav oss hemläxa redan första lektionen...och jag har inte ens boken än. Men det ska väl gå att ändra på? 90 dollar är väl ingenting för en liten bok? Kors i allsindar vilka sjuka avgifter. För övrigt verkar kursen någorlunda kul, läraren ser ut som en blond BWO-Martin och jag har redan fått smeknamnet "The Swedish Lady". Gött att snubben minns mig på ett eller annat vis. Han var lite lustig då han småpratade med sig själv och mumlade en massa inför oss och ingen förstod vad han ville med det. Avslutade gjorde han med ett jätteflin vars tänder säkerligen var borstade med Crest Flouride. Ja, det var iallafall den tandkrämen han pratade om.
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva min första inlämning om. Kanske först ska skaffa boken?
Dans ikväll, mumma. Här ska fläsket skakas!
xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du slipper ju kallas för "The Lawyer" av dina lärare iaf.. Inte för att jag har nåt emot det, men ändå =P

2009-01-30 @ 04:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0