IKEA

Ikväll ska Sanna och jag till IKEA. Vi ska säkerligen handla choklad och kuddar. Kuddarna till Sanna. Får se om jag dem är så sköna så att jag också måste köpa en. Kanske kanske. Iallafall det ska bli trevligt. Kommer bli lite svårt med kvällsträffarna nu då jag börjar skolan imorgon kväll. :) Ska faktiskt bli kul även om det är kvällskurser och att jag hittade en ridkurs nu i dagarna på en annan skola. Meeeen trots allt det ska det bli kul. Jag ska ju faktiskt dansa!


Ursäkta hur min blogg ser ut, men jag började ändra och orkade inte resten. Det tar vi en annan dag. Så den får se lite b ut. Nej nu måste jag ut ur huset. Har varit här hela dagen med sjukt barn. Inte det roligaste som finns. Smågnälliga och danna. Mat ska vi äta också, maaat!

Idag fick jag hem mitt Californiska körkort, pyttsan att det tog 2-3 veckor, tog ju inte ens en hel vecka. Tjihooo, nu är jag som min värdmamma sa en äkta Californiabo. ;D

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0