Hur kan du vara så hjärtlööööös?

Okej, det kanske börjar bli lite tjatigt om mig och Sanna men vi umgås konstant under våran lediga tid (även då en av oss jobbar också för den delen) men det får ni stå ut med! Punkt. :D
Iallafall, vi har förmågan att översätta små låtsnuttar och gå och sjunga på dem. Som rubriken säger, How can you be so heartless. Mycket populär låt här i staterna med Kanye West. Även Apologize med One Republic har fått sig än dänga. Nu ska det ju även tilläggas att varken Sanna eller jag är några skönsångare. (No offense Sanna;) Jag undrar vilken som blir nästa offer.

Idag vart det parken som gällde. Sanna drog med sig sin familjs hund, Bodie, och jag drog med mig Dylan "The Dog" Wong. Haha, lite passande. Vi lekte lite i parken och sedan drog vi till ett café där vi fikade och Dylan kekade lunch, vilken senare Bodie även fick smaka på.

Ikväll ska jag till Sanna och glo på film. Med NYTTIGA snacks. Det har vi lovat oss själva eftersom vi redan har "unnat oss något gott varje dag" idag. Inte det bästa kanske, men what the heck, låt gå.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0