Heeeeemmaaaaa

Så. Avklarat. Avresan hem blev trevlig. Jag plockade upp Sanna som kom med tåget från LA och vi skulle ta en fika, men då ingen av oss var särskilt fikasugna köpte vi nailpolish remover och drog hem till Sanna en stund. Kollade på lite klämkäcka videosar som vi filmat, och även en tillägnad mig från LA. :) Videosnuttarna ligger nu ute på våran videoblogg, ursäkta utsmyckningen i bloggen, men den är under reparation. Klicka här och ni kommer dit på ett ögonblick. Då kan ju ni därhemma få en liten skymt av mig hur jag låter och har mig just nu. ;D



xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman, vad du svär!/videobloggen/

2009-01-26 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0