Fredagskväll

Slutade nyss jobba. Tiden var utsatt till åtta men tjugo över sju kom mina värdföräldrar hem. :) Frågan är ju nu, vad ska jag hitta på när Sanna är i LA? Haha, kanske ska följa med Susi och bowla, måste bara hämta hennes nummer igen. Minns det inte riktigt i huvudet.

Idag har jag köpt en ridhjälm. Tjihooo och imorgon ska jag använda den flitigt också, ännu bättre. Detta har jag längtat efter i fyra månader och ingen är lyckligare än vad jag är! Ska bara få min satans kamera att fungera också. Mutter.

Imorgon/idag fyller mamma år! Grattis grattis kära mamma! Känns konstigt nu när man kommit in i livet här borta att inse att ni fortfarande är kvar hemma. Jag har lite svårt att föreställa mig livet hemma just nu. Trots att jag jobbar så är detta livet så oerhört slappt och gott. Jag älskar den Californiska slappheten, alla klär sig så casual och vandrar runt i flipflop. Idag for example, regnade det, vad tog jag på fötterna. Jo just det, flipflop. Atmosfären är så avlappnad. Synd att San Diego inte är Sverige.

Haha, idag pratade jag med Sannas mamma på msn. Det var lite kul, hon var mycket trevlig och berättade om sin au-pairresa och hur mycket kul dem gjorde. Hon ansåg att vi partade för lite och skulle bege oss ut mer i svängarna. Lättare sagt än gjort, vi kommer inte så långt på våra blott 19 år. Men hon lovade att bjussa på Long Island Ice Tea när dem kommer till påsk. :) Tackar!

Jag väntar på den dagen någon av min familj/vänner säger: "Resan är bokad!" Meeeen som jag sagt innan, jag klarar mig alltid. Haha, insåg nyss att idag är det fredag, hela helgen framför mig, och jag funderar seriöst på att gå och lägga mig. Alla andra dagar denna veckan har blivit sena och fulla av liv, och när helgen väl är här, är det inte ironiskt då att jag går och lägger mig?! :P

Nej, nu blev det långt och tråkigt.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0