Första skoldagen

Ja, idag har jag skola för första gången. Är lite nervös, vet inte hur jag ska hitta, parkeringen har jag inte en aning om och ja, allt är lite småkaos. Men det ska bli kul, börjar ju med dansen. :) Så det blir fint.

Tack Sanna för den underbara lunchen idag. Mycket gott. (Ska dock tilläggas att den var från Panda Express, men det behöver jag ju inte säga.) Det är trevligt med lite sällskap mitt på dagen. Och för att svara tillbaka lite på Sannas blogginlägg så vill jag också säga tack Sanna. :) Tihi.
I Söndags när vi var på Von's och handlade lite så ville expediten ta kort åt oss för han trodde vi var här som turister, och vi som inte ville göra honom besviken ställde upp oss så fint leende :D Hihi, lite kul.

Back to work! Just det ja, min Valentine-date är bokad ;)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

Vem är den lycklige? :)

2009-01-28 @ 13:36:11
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: mamma

Vem?! Du vet väl att mamma måste godkänna! puss

2009-01-28 @ 15:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0