En dag kvar

Sedan kanske man kan hoppas på att man har ett amerikanskt körkort. Om dem inte schabblar till det igen, annars hade jag haft ett månads gammalt körkort just nu, om jag hade klarat körprovet vill säga, om jag hade fått ta det. Mutter, satans DMV.

Jo Julia, våra möten går ut på...Jag vet knappt själv. Man ska träffas gruppen och umgås men tydligen måste vi få nån sorts utbildning också. Så nästa gång ska vi gå på High School Musical on Ice. Det ska bli kul, men igår var det så keligt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Speciellt inte när våran LCC väljer att kolla på mig hela tiden när han snackar, så jag kan ju inte lite diskret sitta med tankarna på annat håll heller, så han måste tro att jag är väldigt engagerad.

För övrigt ljuger Sanna på sin blogg. Hon vann inte alls. Hon vägrade även att publicera min kommentar och jag vet att hennes familj nån gång ibland kikar på min blogg så Sanna... HA! ;) Vi får helt enkelt välja ett spel nästa gång som vi kan vinna i tillsammans. Måste ju finnas något som dem är kassa på eller hur? :P

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Och denna utbildning går ut på att se High School Musical on Ice? :P Fattar inte syftet, men bra utbildning!? Haha

2009-01-20 @ 17:13:46
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0