Cheri

Ja, det var namnet på godingen jag red idag. En mycket lugn och fin häst, och som tränaren Dennis sa, hon är bra att börja med :) Jag var lite nervös då han av någon anledning på telefon trodde att jag var på olympisk nivå, så jag kände en liten press idag. Men så fort jag kom upp på hästen sa han att han genast kunde gissa hur jag skulle rida, och att han var imponerad av min sits och kunnande. Han sa även att vi mest skulle finslipa min ridning med smådetaljer. Dennis visade mig lite tips om händerna och skänklarna och han sa att jag hade "a good eye". Jag är jätteglad, för en bättre första lektion kunde man ju inte ha! :D Bilder kommer imorgon när Petra skickar dem till mig. :)

Sitter nu i Carlsbad och väntar på att Reija med familj ska komma hem från ishockeyn i Escondido. Det är lite läskigt att vara i detta stora hus ensam när det är mörkt ute. Tur att jag har Missy för hon skäller så fort någon närmar sig huset :D Tacka vet jag Missy!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0