Balboa Park

Ja dit drog Dylan och jag imorse. Man kan ju inte sitta inne när det är så fint väder. Underbart! Jag märker att jag fortfarande går efter de svenska erfarenheterna vad det gäller soliga dagar, för skiner solen på morgonen så vill jag bara ut och suga i mig allt solljus för imorgon kan det ju faktiskt regna! Haha.
Nåväl, väl i parken så letade jag upp de international cottages. Och där finns "House of Sweden". Hihi, lite småkul. Jag kikade in och dem har det möblerat och tapetserat som ett gammalt torp hemma i Sverige. Dylan var inte riktigt lika imponerad som jag var men vad kan man begära från en 1-åring?! :)

Julia och jag har fört en mäkta intressant diskussion de senaste dagarna. Hon vill låna en piska av mig (eller snarare av min syster) till en maskerad hon ska på. Men jag menar på att det heter spö då det är ett ridspö hon vill låna av mig. Tihi. Vi har ju kul iallafall. :) Så Johanna, när du läser detta kan väl du låna ut det till Julia? :P

Min mamma kommenterade på mina nyårsbilder och sa att det var ruskigt söta pojkar på bilden, men hon undrade, var det inga flickor på kalaset? Hehe, jo, det var det, men jag fastnade inte på dem korten helt enkelt. :D Men jag gillar hennes kommentar, så klockrent från min kära mor. Kan riktigt höra henne säga det. Man är aldrig utom räckhåll från sin mors vaksamma ögon! ;D

Hepp, ska kanske ta och vika lite tvätt innan monstren vaknar ;D

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0