Åter igen...sol!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt kära vänner där hemma. Jag kan inte låta bli att nämna solen. Jag måste, jag menar har man bott i Sverige hela sitt liv och hamnar här, ja då man blir så lycklig av solen. Det är januari, vädret är som en svensk högsommar. Nu pratar jag ju inte om de regninga somrarna. Min vän Julia som jag uppfattat har varit den mest avundsjuka på solen behöver dock inte längre avundas mig. Tösabita har fått jobb nere i Spanien och vad jag har hört har Spanien en hel del sol också ;) Hon pratade dock något om att besöka San Diego innan jag far hem. Och det har jag inget emot. Jag tror bara att det skulle kännas konstigt att se alla mina gamla vänner eller familj här, jag har ju på något konstigt vis lyckats bygga upp ett nytt liv här, där dem inte ingår just nu. Låter elakt, men så är det ju. Jag är ju här, själv. :)

Weekly meeting igen igår. Jag sköter mig tydligen väldigt bra. Samtalet tog fem minuter och vi pratade bara om hur vi ska hantera Daphne när hon trotsar. :P (Jag klappar mig själv lite på axlarna.)

Idag ska Sanna och jag förmodligen åka rullskridskor. Inomhus, till discomusik. Ingen annan ville hänga på, eller kunde för den delen heller. Men vi ska ha kul! Min kamera är trasig med så det blir nog inga bilder på ett tag. F--k. (Måste ju göra bloggen barnvänlig.)

Solen hägrar.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0