Virusprogrammet var boven

Haha, det visade sig att det där extra "virusprogrammet" jag hade inte var ett virusprogram. Min värdpappa satte sig ner med min dator för en stund sedan och säger. "Eh, detta är inget virusprogram, det är ett virus." Tack och lov lyckades han ta bort det, och nu är min dator glad igen. Jag med! :) Så en varningens ord till er därhemma, dyker något upp som heter Internet Antivirus Pro, ta hjälp eller fixa det själv. Det tar sig in via nedladdningar, mail och allt möjligt via internet. Det sätter sig som ett program på datorn och varnar om att ditt virusskydd inte funkar. Jag hade tur, min dator mår fina fisken. :)

Okej, André för att runda av våran lilla kommentarturné. Jag tycker han är snygg. Punkt. :D Haha, sedan kan du räkna upp hur många andra stiliga britter du vill. :D Kan jag nu få en rad tillägnad mig i din blogg? ;)

Nu ska jag snart iväg på lektion. Daaaaaans, sedan ska jag träffa andra aupairer i La Jolla. Mysigt värre, bäst jag packar med mig ombyte och lite doftagottspray. ;D

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: André

ska göra ett försök men denna rad får icke stå i konflikt med det litterära mästerverk som är andreakesson.blogg.se

2009-02-27 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0