Valentine's day

Började att ringa min kära mor. Kan ju lova dig mamma att min alla hjärtans dag inte blir så mycket mer romantisk än din. Sova på soffan låter väl inte helt fel? ;) Sanna och jag ska som tidigare nämnt på bio. Sedan vidare till Carlsbad. Nice. Vi har redan nu hunnit vara nere i PB och kekat frukost där vi åt första gången tillsammans. Romantiskt värre. Haha!

Igår när vi skulle hyra film insåg jag att dem stavat mitt namn fel på mitt hyreskort, hej fröken Lomberg. Visade sig dock sedan att B:et bara var lite suddigt och mannen i kassan bara tittade konstigt på oss när två trötta tjejer brister i skratt för en bokstav. Kul värre.

Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0