Vad vettigt kan man skriva?

Känns inte riktigt eggande att skriva något. Det händer ju inte särskilt mycket, inget skoj iallafall. Det enda roliga jag hört idag är att Sanna fått ett paket med svenskt godis som jag ska snylta av hade jag tänkt, sedan får vi ju se om Sanna någon gång släpper taget om lådan, men det är ju en annan femma.
Min data krånglar igen, denna gången är det pga av något virusprogram som jag inte ens visste att jag hade. Det går inte att ta bort, jag orkar inte betala för att ha det kvar och den varnar HELA tiden för dessa virus som tydligen finns på min dator. Men mina andra två(!) virusprogram säger minsann inte ett piss. Dags att lämna inte skrället?! Jag gillar inte dagens i-landsproblem. Jag gillar inte datorer. Jag gillar inte dagens teknik. Jag ska hädanefter bara skicka brev via posten.

Okej, det var kanske till att ta i, men ni förstår min frustration? Tack på den.

Sååå, då var det ur systemet. Vad mer har jag på hjärtat idag? Hm, jooooo, semester i april. Nice, och sedan en vecka i sommar ska Sanna och jag dra till Hawaii. Niiiiiiceeeeeee. Något man bara måste göra då man är här, inte sant? Nåväl, nu ska här pluggas. (Läs; tråkigt kapitel drar över till att ops, hur hamnade jag i Eclipse-boken?;)

Idag "pratade" jag för första gången med min danslärare. Hon sa: "Good job!" till mig. Vet dock inte om det bara är av vänlighetens skull hon sa det för att jag råkade stå i hennes väg när hon gick ut ur salen eller om hon menade det. Man kan ju alltid hoppas på det senaste. :D

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0