Vad är en symbol?

Det var huvudfrågan idag på min mass communication. Det är inte en icon, för det är bilder. Det har inga naturliga kopplingar, äääähh, jag minns inte. Haha, invecklat var det, jag fattade ändå vad som sades. Proud of myself. :) Pratade om skillnader mellan dialekter, accenter, pidgins(?), slang och jargong. Jag kunde! Iallafall accent och dialekt... Guuudieee!

Neheeeeepp, Sanna och jag vart på stranden idag. Guden spelade gitarr, dåren åkte inlines(Med vissa artistiska konster) och jag flåsade lika mycket som Sannas hund. Och då ska det tilläggas att den hunden inte haft en promenad sedan födslen.

Nu ska här chit-chatas och sovas. Behövligt! Sena kvällar har det blitt, mutter, på grund av glömska m.m. Inte idag!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0