Söndag kväll

Innebär denna helgen för mig jobb. Började klockan halv 4 och slutar runt tio ikväll. Inte så jobbigt då barnen sover efter halv åtta, men kul att avsluta helgen sådär. Njaeeee. Denna veckan kommer att bli tröttsam också, Daphne är off from school och hemma hela veckan. Dock ska vi till Sea World och San Diego Zoo om vädret tillåter, men som sagt, tröttsamt. Sanna är ju ledig hela veckan så hon kommer att följa med lite överallt också, nice. :)

Vart ju som sagt i Carlsbad idag. Vi åkte ut lite grann till en butik som hette Hansen's. Mumma för mig, en maaaassssssaaaaaaaaaa kläder av Billabong, Rip Curl, Roxy och Volcom. Jag har ju tidigare skrivit om mitt beroende i dessa butiker. Oh, jag hittade en t-shirt idag som fick följa med mig hem. Välkommen i familjen! ;)

Sanna kommer om en stund, ska hålla mig sällskap, hon och 12 cupcakes. Den tösabita är inte riktigt klok. Men gott gott. Får bara ta i lite mer imorgon när jag ska springa ;) Haha, som om det hjälper.

xoxo
Elin


Minns ni boken jag lånade till Daphen av Astrid Lindgren? Here it is, mysig bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0