Skön snubbe

Igårkväll kollade jag lite på tv. (Faktiskt inte ofta jag gör det här.) Och då jag inte sett på tv på ett tag blir reklamerna faktiskt lite kul. Det var en särskild igår som jag skrattade riktigt gott åt. Kolla in:



Haha, hans min då han slickar glassen är ju höjdpunkten i reklamen. Haha, sikken kul en.
Skola ikväll. Dans. Mumma, ska bli skoj skoj. Grattis Julia till jackan och minns jag inte helt fel fyller morfar år idag också! Grattis grattis morfar!! (Via mamma.) Ikväll ska Sanna och jag åka och äta den där goda teryiakikycklingen i UTC. Mums, gott gott.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Sen när stavar vi med dubbla k? Är det finnen i dig, eller?!

2009-02-04 @ 13:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0