Sjusovare

Kanske ska ta och uppdatera er därhemma lite grann nu så här mitt i helgen. Sjukt trött är vad jag är. Igårkväll åkte jag hem till Reija och hennes familj. Vi hamnade på nåt Noodle place och käkade nudlar. Servitören var impressed by my skills with the chopsticks. Haha, sedan trallade vi runt lite medans Melanie och hennes kompis var på bio, och sedan hem. Väl där hamnade Reija och jag framför tv:n och tjötade lite grann. Men trött som jag var gav jag upp och gick och la mig. Förkyldning i kroppen gör en inte piggare heller.
     Lördag morgon/förmiddag började med frukost hemma och sedan shoppingtur. Jag har idag inhandlat linne, skor, mössa, örhängen och ring. Naaaajs! Nu i eftermiddags har vi vart ute på lite äventyr med, sedan kvällsmat at Pandera's och sedan åkte jag hem. Nu väntar jag på Sanna som ska komma och hämta mig så vi kan dra till Swedish Café here in San Diego. Det ska bli väldans kul. Hyra film och sedan nana hos Sanna. Jag lovar, jag kommer somna som en stock idag med. Helt slut!

Mamma jag slår en pling imorgon! (Söndag kväll för er.) Så nu vet ni det alla andra också, Elin ringer sin mamma söndag kväll. Antecknat? Bravo. Superb.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0